Krótki sen i symulatory

O bezpieczeństwie w transporcie może decydować wiele elementów, w tym również jakość kształcenia ludzi. I o tym była konferencja zorganizowana przez Międzynarodową Wyższą Szkołę Logistyki i Transportu we Wrocławiu.

Zaczęła się od referatu na temat wpływu reklam przy drogach na bezpieczeństwo transportu (dr Anna Dzikowska). Jak wszyscy widzimy, nasze drogi są upstrzone reklamami i nawet ustawa krajobrazowa z ub. roku nie zdołała w pełni opanować tej powodzi. Choć przepisy mówią o warunkach wyświetlania (bo reklamy świetlne są coraz popularniejsze) komunikatów i obrazów, łatwo zauważyć, że twórcy reklam omijają prawo, stosują niedozwolone kolory i instalują migoczące filmy. Bodaj tylko Politechnika Poznańska prowadziła badania nad wpływem reklam na bezpieczeństwo, jednak ich różne fazy nie były spójne w konkluzjach

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...