Pojazd, a teraz sieć

Przeglądając wyniki sprzedaży marek w Europie, zauważyłem, porównując sprzedaż w grupie, że Renault jest tylko nieznacznie mniejsze od Volvo, oczywiście w kategorii powyżej 6 t.

– Ja nigdy nie mówiłem, że Renault jest małą marką… Jesteśmy ważną marką, bo sprzedajemy i gamę T, i ciężkie pojazdy budowlane, i gamę średnią, i lekką. Sama gama lekka to piętnaście tysięcy samochodów.

Kiedyś byliście uznawani za specjalistę w pojazdach dystrybucyjnych, ale teraz koncentrujecie się na gamie T...

– Bo wydaliśmy na nią sporo pieniędzy, więc musimy zarabiać na gamie T.  Zapewniam, że jesteśmy także skoncentrowani na średniej gamie. Podjęliśmy wiele kroków i działań, by gama D przynosiła zysk. Zrobiliśmy nasze testy porównawcze z konkurencyjnymi pojazdami i wyniki bardzo dobrze nas nastawiły, bo to wspaniała gama.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...