Plastikowe a bardzo elektroniczne…

Pewności mieć nie można, ale skoro główni dostawcy części oraz komponentów do samochodów użytkowych mają taką wizję i ewidentnie dzielą się nią z publiką, to może coś w tym być.

 

Zresztą kolejki np. chętnych do poznania rozwiązań Vision X produkcji Boscha wskazują, że nie tylko zwykła ciekawość, ale i głębsze zainteresowanie nowymi rozwiązaniami potwierdza wizję producenta.

Można to łatwo zrozumieć. Gdy duży procent firm opracowuje i wdraża do produkcji kilkadziesiąt różnych urządzeń i systemów dla ciężarówek, to sam dochodzi do wniosku, że kontrola nad nimi jest praktycznie niewykonalna. Już dzisiaj typowy kokpit ciężarówki to gąszcz zegarów, przycisków itd. A jeśli, co wyraźnie zapowiadają doniesienia o nowych pomysłach, takich jak connectivity, platooning, cyfryzacja tych przełączników i diod ma być jeszcze więcej?

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...