Systemowy Sprinter

Wraz z ostatnią zmianą przepisów o emisji spalin (Euro-6 C) furgonetki przeszły pewien upgrade i była okazja, by zmiany w silnikach połączyć z innymi. I dlatego OM651 jest teraz instalowany w Sprinterach z wyższą mocą.

W Polsce z czterech wersji nadwoziowych furgonów najpopularniejsza jest właśnie taka jak testowa, czyli L2 o rozstawie osi 3665 mm i długości 5910 mm. Owszem, przy takim nadwoziu nie da się marzyć o rewolucyjnej cenie widywanej w reklamach i odnoszącej się do kompaktu. No, ale mamy tu ładownię o przyzwoitej długości 3265 mm, a jeśli zdecydujemy się na wyższy dach, to nie tylko spokojnie poruszamy się po ładowni (jest wysoka na 195 cm), ale jej pojemność towarowa wynosi przyzwoite 10,5 m3. Przyzwoite, to nie rekordowe, no ale nawet ekstradługi Sprinter z najwyższym dachem zmieści  tylko 17 m3, czyli mniej od konkurentów.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...