4 marki dla przewoźników

Jak Pan ocenia wyniki sprzedaży firmy Continental Opony Polska w ub. roku i w ogóle w ostatnich latach?

– Rok 2016 nie był na tutejszym rynku łatwy, nazwalibyśmy go płaskim, stabilnym, ale mimo to udało nam się poprawić wynik handlowy. Patrząc szerzej, oceniam rynek polski jako region z dużym potencjałem, co jest związane z rozwojem gospodarczym kraju.

Jaką część polskiego rynku pokrywacie Waszą ofertą opon ciężarowych?

– Wzmocniliśmy ostatnio naszą ofertę w segmencie opon budżetowych. Polska jest nadal krajem, w którym lepiej sprzedają się opony spoza klasy premium. Na większości rynków to opony premium stanowią ok. 60% sprzedaży, natomiast w Polsce jest to mniejszy odsetek. Wzmacniamy więc obecność takich marek, jak Semperit i Barum, które cenowo stoją półkę niżej od marki premium Continental. Rok 2017 będzie kolejnym rokiem, w którym będziemy się koncentrować na markach Semperit, Uniroyal, Barum i Matador. W każdej z nich wprowadzimy po około 10 nowych produktów na polski rynek.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...