Renault dynamicznie

Sprzedając blisko 1600 samochodów ciężarowych, Renault Trucks uciekło z ostatniego miejsca, które zajmowało w ubiegłorocznym rankingu sprzedaży, ale zarazem zanotowało najlepszą dynamikę na rynku polskim.

Polscy przewoźnicy przyczyniają się do powolnego, ale coraz lepiej widocznego odbudowywania wizerunku marki. Dla Renault Polska to piąty rynek w Europie.

W sumie przez trzy lata, czyli od „rewolucji” w Lyonie, na nasz rynek trafiło ponad 5000 pojazdów francuskiej marki, w zdecydowanej większości gamy T. W ub. roku, poza działaniami handlowymi, marka skupiła się na komunikowaniu najważniejszych zalet i cech, z których Renault chce być słynne. Hasło niezawodności nie jest sloganem, bo, jak powiedziała e. Jezierska, Renault wydaje o połowę mniej pieniędzy niż dawniej na naprawy gwarancyjne. W tym roku nacisk idzie na inną cechę – oszczędność. Ulepszenia, których dokonano w nowych przecież pojazdach, to obniżenie ich masy i zmniejszenie zużycia paliwa o 4%.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...