Volvo wyżej

Volvo podsumowało miniony rok w dobrym nastroju. W kategorii pow. 16 t szwedzka marka poprawiła pozycję na naszym rynku, wskakując na drugie miejsce z 18,5% udziału.

Chociaż cały rynek się poprawił, Volvo rosło szybciej niż inni – wyjaśniała to szefowa regionu Baltic Sea Małgorzata Kulis, podkreślając, że sprzedaż ponad 4500 ciężarówek w samej Polsce (14 431 w regionie) to efekt dopasowanej do potrzeb klientów oferty i ciężkiej pracy przeorganizowanego zespołu.

Ubiegły rok to nie tylko rekordowe wyniki sprzedaży, ale i obserwowane zmiany w zachowaniach klientów. Zwiększył się w stosunku do lat ubiegłych udział sprzedaży pojazdów ze stoku (zapas na placu), a przewoźnicy podejmowali decyzje w oparciu o analizy ekonomiczne przy coraz mniejszej lojalności do dotychczasowych dostawców. Bardziej niż kiedyś na decyzje zakupowe mieli wpływ kierowcy, których brakuje na rynku.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...