MAN TGX EfficientLine 3

Wnętrze kabiny do pewnego stopnia zostało podporządkowane wymaganiom komory silnika oraz kształtowi filtra powietrza umieszczonego pod podłogą. Nie obeszło się bez kompromisów.

 

Do ważnych zalet man-owskiej kabiny można zaliczyć niski ciężar, łatwy dostęp do jej wnętrza oraz dużą pojemność różnego rodzaju schowków. Projekt nadwozia mimo upływu czasu od premiery (2000 r.) utrzymuje się w nurcie aerodynamicznych rozwiązań wykorzystywanych do zwiększania efektywności zużycia paliwa. Ważną rolę odgrywa gładka powierzchnia czołowa i obudowy lusterek wstecznych przenoszących strugi powietrza na boki pojazdu. Rozmiary przedniej szyby (zwłaszcza w modelu XXL) były jednym z powodów zastosowania elektrycznego jej podgrzewania, które obecnie przeżywa renesans (nowa generacja Scanii).

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...