eLTU70 potrójnie rozsuwane

W największym porcie Europy, czyli Rotterdamie, gdzie przewijają się miliony kontenerów, Krone pokazało dwie nowe i dwie ulepszone naczepy podkontenerowe.

W przypadku popularnej krótkiej podkontenerówki o trudnym kryptonimie SDC27 eL20 przeprojektowano konstrukcję i przesunięto położenie kontenera o 20 cm w kierunku siodła. Do tej pory ograniczeniem było zabezpieczenie przeciwwjazdowe z tyłu, czyli wystająca belka przeciwwjazdowa i inne elementy, jak lampy itd. Teraz tył został skrócony i odległość od wystających tylnych elementów (praktycznie lamp) do środka ostatniej osi wynosi już tylko 525 mm, gdy było 700 lub nawet 900 mm.

Przesunięty kontener oznacza kilka zalet. Lepszy rozkład obciążeń osi pozwala na uwolnienie się od stałych kłopotów w czasie kontroli drogowych i ograniczenie kar.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...