Pure Excellence = 5000 euro?

DAF-y są teraz o ok. 100 kg lżejsze, a główną zasługę mają tu nowe układy oczyszczania spalin EAS zaprojektowane przez współpracującego z DAF-em Cumminsa i pokazane w Hanowerze.

 

Mniejsze o 40% „fabryki chemiczne” są równie skuteczne, co poprzednie, ale o 40% mniejsze, co pozwala na inne montowanie tłumików i zwalnia miejsce na inne komponenty. 50-kg zysk na tłumiku to sporo, a dodatkowo odchudzono układ napędowy, więc w sumie ładowność rośnie o 100 kg. Nowy EAS szybciej się nagrzewa, więc szybciej oczyszcza spaliny ze szkodliwych substancji, a producent deklaruje, że DPF powinien wytrzymać do wymiany lub regeneracji 500 tys. km.

Skoro o kilometrach mowa, to nowe silniki mają rekordowe okresy międzyprzeglądowe, bo zwiększono je ze 150 do 200 tys. km. Mowa o transporcie międzynarodowym.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...