Znajdziemy się na szczycie!

Może pan scharakteryzować pozycję marki na rynku w ostatnich latach? 

– DAF może pochwalić się doskonałym minionym rokiem.. Nasz udział w rynku pojazdów ciężkich w UE zwiększył się z 14,6 6% w 2015 r. do 15,5%. DAF naprawdę korzysta z silnej gospodarki, nie wspominając doskonałych produktów i usług, które są naprawdę wzorcowe. Filozofia ta ma na celu ciągłe obniżanie kosztów eksploatacji dla naszych klientów poprzez zmniejszanie zużycia paliwa i wydatków na utrzymanie, a. w tym samym czasie, zapewniając najwyższą możliwą gotowość pojazdów do pracy.

Ponadto 2016 był także rokiem, w którym notowaliśmy stały wzrost w naszej działalności Paccar Parts i rekordową sprzedaż ponad 4000 silników MX-11 i MX-13 do odbiorców zagranicznych, w tym producentów autobusów i autokarów na całym świecie. 

Ciągniki i podwozia. Jak zamierzacie osiągnąć odpowiednią równowagę między tymi typami pojazdów? 

– Oczywiście są i wyzwania, jak zawsze. TDAF TTradycyjnie radzimy sobie wspaniale. na europejskim rynku ciągników. Jest to duży plus, oczywiście, ale chcę, żeby DAF  dominował również w segmencie  podwozi.. I to jest na pewno możliwe. Bo np. w Wielkiej Brytanii mamy dobrą równowagę pomiędzy ciągnikami i podwoziami. Także  w Holandii sprzedajemy proporcjonalnie wyższy procent podwozi. Nie widzę powodu, dlaczego nie mielibyśmy mieć podobnych wyników na innych rynkach.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...