Jednostka napędowa jest jedną z ważniejszych zalet Iveco EuroCargo 160-320. Tector 7, którego pojemność skokowa wynosi niespełna 7 litrów, osiąga moc maksymalną nawet 320 KM i 1100 Nm.

Lekka jednostka napędowa znacząco powiększa ładowność średniotonażowych pojazdów takich jak np. EuroCargo 160-320. Masa ma również wpływ na zużycie paliwa, elastyczność, jednak gdy mowa o osiągach nie można pominąć wpływu charakterystyki i budowy silnika. Układ oczyszczania spalin HieSCR, którego podstawę działania stanowi wtrysk AdBlue, poza wysoką mocą daje sporo swobody układowi chłodzenia silnika, odciążając jego chłodnicę i pompę wodną. Rozmiary chłodnicy mają duży wpływ m.in. na wysokość mocowania kabiny i komfort wsiadania do jej wnętrza, a pod tym względem EuroCargo pozostaje bez zarzutów. W kokpicie obowiązuje współczesny standard sterowania sygnalizowany przez multifunkcyjną kierownicę oraz konsolę zautomatyzowanej skrzyni biegów, jednak włoska średniotonażówka wydaje się lepiej przystosowana do wykonywania specyficznego transportu (tzw. krajówka lub dystrybucja) niż jej konkurentki.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...