Custom II

Rodzina Transita zmienia się i to po zaledwie czterech latach. Nie da się wprost powiedzieć, który z czterech samochodów użytkowych  tworzących obecnie gamę o wspólnej nazwie Transit jest najważniejszy.

 

Z oficjalnych materiałów wiemy, że w sumie Custom dostał ok. 2200 nowych części. A są one oczywiście o różnej skali ważności i różnych wymiarach. Najwięcej zmian znajdziemy we wnętrzu wersji pasażerskiej Turneo.

Należy zwrócić uwagę, że pod nazwą Custom kryje się i zwykły furgon o ładowności ok. jednej tony, i pasażerskie Turneo zabierające osiem osób. Odmienności jest sporo. Podstawowa to albo trzy grube czarne paski na grillu, albo pięć lekko chromowanych. Po tym się je z daleka rozpoznaje i rozróżnia.

Jednak największa zmiana to zupełnie nowy kokpit odchodzący w swej filozofii od dotychczasowej trójczęściowej deski z wyraźnym panelem środkowym, bardzo spokrewnionym z osobowymi Fordami.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...