Dwa lata zajęło ludziom wyznaczonym do stworzenia nowej grupy wymyślenie nowej struktury i ustawienie pięciu odrębnych marek tak, by współpracowały.

Chodzi oczywiście o Volkswagen Truck & Bus – giganta, patrząc na liczby, jeszcze nie całkiem rozpoznawalnego w świecie.

Konferencja o nazwie Innovation Day zorganizowana w porcie w Hamburgu była zatem pierwszą okazją, by zaprezentować się publicznie, pokazać i przedstawić plany. Nadanie realnego kształtu firmie VW T&B ma dwojakie znaczenie. Po pierwsze, VW od lat chciał włączyć się do branży ciężkiej (samochody ciężarowe i autobusy), ale musiał najpierw pozyskać drogą zakupów dwie, trzy marki z tego segmentu. Po drugie, świat się zglobalizował i bez stworzenia dużej grupy z dużymi możliwościami finansowymi i produkcyjnymi konkurować się już nie da. Wszyscy już teraz działają w grupach.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...