Ciężarówka Roku i Ćwierćwiecza

Po raz 25. ogłaszamy rozpoczęcie naszego dorocznego konkursu na „Ciężarówkę  Roku w Polsce” i jednocześnie „Najlepszą Stację Paliwową Roku”.

 

Rok 2017 nie obfitował w nowości samochodów ciężarowych, pojawiły się jednak    nowe, ciekawe wersje lub modyfikacje starszych produktów. Kilku producentów wprowadziło najnowsze wersje o wyższej ekonomii eksploatacji. Jednak uważni obserwatorzy rynku ciężarowego, a takich wśród Czytelników „Polskiego Trakera”  nie brakuje, nie powinni mieć trudności z wyborem.

Przypomnijmy, że testowaliśmy w roku 2017 m.in.: DAF-a CF, nowe Scanie w różnych wersjach silnikowych, Iveco Stralisa w specyfikacji TCO Champion,  Actrosa Homeline, MAN-a TGX w najnowszym wydaniu Euro-6c, Volvo DC, Iveco EuroCargo, Renault T High Optivision i nową wywrotkę Iveco X-Way.

Co do ekskluzywnego konkursu na „Ciężarówkę Ćwierćwiecza”, to zasada jest jedna: wybieracie tę markę, ten model, który Waszym zdaniem zasługuje na taki tytuł. Musi to być któryś z laureatów z poprzednich lat (www.polskitraker.pl/konkursy).

W równoległym konkursie na „Najlepszą stację paliwową roku w Polsce” chodzi o wyłonienie stacji mających najlepsze zaplecze, dobrze zorganizowanych i oferujących usługi, których konkurenci jeszcze nie opanowali.

Przypominamy, że tytuły przyznawane są dożywotnio, dlatego nie głosujecie na nagrodzone już stacje ich lista na www.polskitraker.pl/konkursy.

 

Dane uczestnika

Ciężarówka Roku 2018

Ciężarówka Ćwierćwiecza

Stacja Cwierćwiecza

 

* - pola wymagane do wypełnienia

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...