Drodzy Czytelnicy

 Jeśli pamiętacie z wcześniejszych wydań, że obchodzimy w tym roku swoje 25-lecie, nie będziecie zdziwieni publikacją, w której nie tyle opisujemy swoją historię, co raczej historię rozwoju naszego transportu ciężarowego. Te dwa wątki przeplatały się oczywiście, bo gdy stopniowo rosły przewozy i przybywało nowoczesnych samochodów, my byliśmy blisko i też się zmienialiśmy. Niektóre informacje sprzed lat brzmią nawet szokująco, szczególnie dla tych Czytelników, którzy nie pamiętają tamtych czasów. To był w jakimś sensie Dziki Zachód, ale po polsku…

Jedno jest pewne, przez te lata staraliśmy się być na czele, tzn. informować jak najlepiej i jak najszybciej o tym, co ważne i ciekawe w transporcie. Było to o tyle łatwe, że rozwijający się wówczas uczestnicy rynku transportowego, a więc i importerzy pojazdów oraz części, i dostawcy różnych usług, a nawet z czasem instytucje, zauważyli nas i chętnie wykorzystywali do kontaktu z branżą. No, ale bywało ciężko, bo nie było Internetu, mejli itd. Nie mówiąc nawet o telefonach komórkowych, czyli podstaw łączności, która jest niezbędna mediom.

Zawsze starając się podawać informacje szybko, także i w tym wydaniu mamy topowe newsy. Np. o nadciągającym najnowszym Fordzie 500 KM, czyli potencjalnym 8. europejskim rywalu ciężarowym. Albo o ofensywie gazowej Iveco. Czy nawet o pierwszej w sezonie eliminacji truckracingu…

Poza wyjątkowymi sytuacjami od dawna staramy się nie zamieszczać wielkich, wielostronicowych tekstów, bo wiemy, że wolicie krótsze, łatwiejsze w czytaniu. To daje nam możliwość publikowania większej liczby zróżnicowanych artykułów i informacji. Z jednej strony pokazujemy eliminacje do Mistrzostw Świata Kierowców, które odbyły się w Krakowie, a z drugiej piszemy o nowej fabryce w Wieluniu i o konwojach DAF-a, a także o ważnych konferencjach i spotkaniach branży transportowej. Jak zawsze jedna z nowych ciężarówek, w formie testu lub prezentacji, znajduje szczególne miejsce w numerze, bo jest uhonorowana obecnością na okładce.

Mamy też kilkanaście stałych rubryk, jak choćby „Tuning”, „Muzyka”, „Traker miesiąca” i niemal każde wydanie ma pozycje dotyczące bezpieczeństwa, nie tylko tego ADR-owskiego.

Zapraszam do lektury kolejnego wydania w naszym roku jubileuszowym, a tych, którzy będą na Master Trucku – do odwiedzenia naszego namiotu!

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...