Wielton podwojony!

Gdy Wielton rozpoczynał 2-3 lata temu swoją nową erę, wielu podejrzewało, że skończy się na zakupach kilku niedużych firm za granicą.

 

Dwuetapowy zakup Fruehaufa z Francji, potem trzech włoskich marek (Viberti, Merker i Cardi), a wreszcie niemieckiego Langendorfa przyjemnie zaskoczył, ale… wieluński 20-letni średniak ciągle był na etapie spokojnego rozwoju. Potem ogłoszono Strategię 2020, w której zdumiewał zamiar podwojenia produkcji do 25 tys. pojazdów i podwojenia obrotów do 2,4 mld zł.

Jednak najpierw wyniki 2017 roku, a potem I kwartału br. pokazały, że zaczyna się dziać znacznie więcej. 20- lub 30-% wzrosty (owszem, oparte na zliczeniu wszystkich marek w grupie) dają już podstawy do innego traktowania celów strategicznych firmy.

No a teraz nastąpił ważny moment: oddanie nowego zakładu umożliwiającego po pierwsze – realne planowanie podwojenia produkcji, a po drugie – przeskoczenie na nowy poziom jakościowy.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...