MAN – podsumowanie 2012 r.

Ponad 32 tys. dostarczonych pojazdów, ponad 13 tys. wyprodukowanych autobusów i ponad 43 tys. pojazdów ciężarowych, ponad 250 mln euro inwestycji i ponad 3,5 tys. pracowników – to bilans 20-letniej działalności firmy MAN w Polsce.

Ostatnie lata jednak nie były najlepsze zarówno dla MAN-a, jak i innych producentów pojazdów ciężarowych. Znacznie osłabiony europejski rynek pojazdów użytkowych, wzrost kosztów produkcji, niekorzystna sytuacja rynkowa w Brazylii oraz zmiany w produktach związane ze zmianami na rynku w kraju, niedokończone budowy, w tym autostrad, to powód spadku sprzedaży.

W corocznym spotkaniu podsumowującym rok ubiegły dziennikarzy z przedstawicielami firmy MAN Truck & Bus Polska tym razem uczestniczył sam szef regionu wschodniego koncernu MAN Bus & Truck AG – Lars Himmer.

Podczas konferencji prasowej L. Himmer przedstawił wyniki grupy MAN w oparciu o całą globalną „rodzinę”, w której znajdują się również takie marki, jak dominujący Volkswagen, Audi, Porsche i Scania. Przedstawił również powody spadku sprzedaży w tej branży.

MAN – podsumowanie 2012 r.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...