Więcej MOP-ów Lotosu

Rozmowa „Polskiego Trakera” z prezesem Lotos Paliwa Pawłem Lisowskim

 

Jakiś czas temu na rynku paliw pojawiły się programy lojalnościowe, które przyciągają klientów…

 –Użytkownicy chwalą nasz program Lotos Navigator za dużą dostępność i atrakcyjność nagród. Stale wprowadzamy nowe kolekcje, poszerzamy ofertę i ulepszamy zasady punktowania za zakupy na stacjach.

Macie też kartę flotową…

 –Oferujemy klientom karty flotowe z rabatami cenowymi i wydłużonymi terminami płatności. W ten sposób mamy grono lojalnych nabywców, regularnie odwiedzających naszą sieć stacji. Karta Lotos Biznes jest istotnym elementem wzrostu sprzedaży paliw. To są tysiące umów z firmami, czyli dziesiątki tysięcy kart i samochodów.

Spadająca konsumpcja, ale i wzrost Waszych udziałów w rynku… Jak oceniacie efektywność Waszej działalności w porównaniu do innych sieci?

 –Choć rynek jest zmienny, to w porównaniu do innych wypadamy dobrze, np. średnia sprzedaż paliw jest na poziomie innych dużych sieci.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...