Drodzy Czytelnicy

Drodzy Czytelnicy

Z pewnością zauważyliście, że w ostatnich miesiącach ma miejsce ofensywa produktów Mercedesa, bo nie tylko nowy Actros ale potem Antos, Atego i Arocs, a jeszcze Sprinter Euro-6 i Unimog zostały publicznie przedstawione. Ponieważ w Stuttgarcie pokazano już chyba wszystko, dobrą klamrą spinamy to premiery i robimy... test drogowy Actrosa. Który zresztą dostał od Was nagrodę „Ciężarówki Roku w Polsce”, czego dowodem był medal wręczony prezesowi Mercedes-Benz Trucks.

A co będzie się działo teraz? Ponieważ także konkurenci przedstawili mniej lub więcej zmodernizowane ciężarówki, przez najbliższe miesiące można oczekiwać różnych akcji związanych z ich wprowadzaniem na rynek. Jednak jest jedna marka, która była przez dłuższy czas bardzo mało widoczna i słyszana, a teraz eksplodowała. To oczywiście Renault Trucks, które choć należy do Grupy Volvo, to zaprojektowało całą gamę pojazdów ciężarowych pozwalających powiedzieć, że nastąpiła tam w Lyonie rewolucja… Na razie pokazujemy, jak odbyła się premiera nowej gamy, ale uspokajamy, wkrótce podamy więcej szczegółów o nowych samochodach.

W tym numerze znajdziecie m.in. informacje o najnowszej Scanii Streamline i o MAN-ach Euro-6, a także o gamie Volvo i o Unimogach. Sprinter, doskonale znana furgonetka po zaaplikowaniu technologii BlueTEC… będzie chciała rywalizować z konkurentami także w dziedzinie oszczędnej konsumpcji paliwa, to coś nowego, ale i przełomowego dla tego modelu.

Czy ważniejsze są zmiany kadrowe w Ministerstwie Transportu, dające nadzieję na lepszą obsługę ważnej i potężnej branży  transportu drogowego czy zapowiadane przetargi na nowe „ekspresówki”?

Na pewno zmiany personalne były oczekiwane, a zbliżający się koniec „starego” programu autostradowego wymusił nieoficjalne, przejściowe działania dotyczące nowego programu drogowego, który dopiero powstaje...

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...