Polacy lubią nowości!

Chociaż kieruje Pan Scanią w Polsce stosunkowo niedawno, chciałbym najpierw zapytać, jak to jest, że udaje się Wam w ostatnich latach utrzymać pewien stabilny poziom sprzedaży i udziałów rynkowych, także porównując z konkurencją?

– No cóż, umiejętność unikania gwałtownych skoków obrotów w dół i w górę to coś, co jest podstawą każdej długofalowej działalności gospodarczej. My faktycznie staramy się utrzymać nasz poziom, czyli w okolicach 15% rynku, ale nie zawsze udaje się to do końca, było kiedyś nawet 12%, a innym razem ok. 20%. A w I kwartale 2013 r. mieliśmy 18% rynku, czyli wysoko.

Dlaczego?

– Myślę, że dlatego, iż mamy teraz bardzo atrakcyjną ofertę, nie tylko z dobrymi pojazdami, ale z akceptowanym przez rynek poziomem cen i interesującym pakietem usług dodatkowych. Przy czym mówiąc o stabilnej pozycji i udziale rynkowym, nie możemy utożsamiać tego ze stagnacją, nie możemy sobie na nią pozwolić i chcielibyśmy podnieść sprzedaż, na pewno jednak nie nagłym skokiem.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...