Przesyłki z Eindhoven i Budapesztu

Mimo iż współczesne ciężarówki są coraz lepsze i trwalsze, na to, jak są eksploatowane może mieć wpływ jakość pracy serwisów, ale i dostępność części. Każda firma ma swój system dystrybucji, trochę różniący się od konkurencji. W przypadku DAF-a za sprawne zaopatrywanie europejskiej sieci ponad tysiąca dealerów odpowiada PDC w Eindhoven oraz cztery inne centra w: Budapeszcie, Madrycie, Moskwie i Leyland.

Rosnąca ilość pojazdów DAF, konieczność zapewnienia terminowych dostaw części,  ale i wchodzące najnowsze wersje ciężarówek Euro-6 w jakimś sensie wymusiły inwestycje. Ważne jest oczywiście funkcjonowanie systemu, a nie sam magazyn, choć jest duży, ma 140 m długości i składuje się w nim części na siedmiu poziomach. 170 osób pracuje na dwie zmiany, przez 5,5 dnia w tygodniu.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...