Transport przez duże „T”

Zmniejszenie zużycia paliwa i wyższy standard pracy za kółkiem – Renault wkracza w erę Euro-6 po serii testów przeprowadzonych przez firmę na niespotykaną dotąd skalę.                                                                                 Zasiadając za kółkiem długodystansowego „T” odnosi się wrażenie, że nowoczesność nie musi kojarzyć się ze skomplikowanym sterowaniem. Kierowcy raczej nie przepadają za szperaniem w menu komputera pokładowego, ale chętnie korzystają z rozwiązań, które ułatwiają im pracę. W nowym kokpicie Renault pojawiły się pojedyncze przełączniki sterujące funkcją, która w konkurencyjnych rozwiązaniach jest ukryta gdzieś w menu komputera pokładowego. Strzałem w dziesiątkę są np. dwa osobne klawisze (na kierownicy) służące do szybkiego aktywowania dwóch zaprogramowanych na tempomacie prędkości jazdy, a także zespolony przełącznik (pokrętło) do sterowania ACC (trzy odległości, ogranicznik, tempomat) umieszczony obok kierownicy. 

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...