FM już Euro-6

Choć jedynie nowe FH miało dotąd tylko jeden silnik Euro-6, reszta pojazdów została właśnie dostosowana do nadciągających szybko nowych wymogów ekologicznych i zaprezentowana we wrześniu w Göteborgu.                           Nowe FM dostało nie tylko napęd Euro-6, ale i kilka innych rozwiązań, jak układ aktywnego kierowania VDS, nowe zawieszenie z nowymi amortyzatorami i ze stabilizatorem przed osią, niskie podwozia pozwalające na zabudowanie większej ilości zabudów, mocniejsze osie o nowych przełożeniach, pilota bezprzewodowego do obsługi zabudów i zawieszenia, i załadunku. Ponieważ po bokach stosunkowo wysokiego tunelu silnikowego są wgłębienia, Volvo oferuje teraz kieszenie pozwalające wykorzystać tę niezagospodarowaną przestrzeń blisko rąk kierowcy.

FM jest trochę lżejszy od poprzednika, zależnie od wersji. Ma nowy układ ostrzegający o niebezpieczeństwie kolizji.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...