Intersmit – Opole

W. Smits w latach 90. zaczynał w Polsce od 8 autotransporterów, którymi z Antwerpii przywoził używane samochody osobowe do Polski.                      

Jak wspomina M. Jagielski były to piękne czasy dla transportu, bo klienci po auta ustawiali się w kolejce i jedynym problemem była stosunkowo niewielka flota. Volva F7 z zabudową Lohra dzielnie spisywały się do roku 1993 i wówczas w firmie zapadła decyzja o zakupie kolejnych ciągników i plandek. Były to jednak pojazdy używane i dopiero rok 1997 okazał się być przełomowym, gdyż nabyli pierwszy nowy ciągnik Volvo FH12. Tabor cały czas był rozbudowywany i w szczytowym okresie dla spółki liczył blisko 50 zestawów. Zasada jednak zarówno wówczas jak i obecnie była jedna – połowę floty stanowiły autotransportery, drugą – plandeki.

Po decyzji Holendra o wycofaniu się z polskiego transportu, Marian Jagielski z zawodu prawnik, w roku 1998 przekształcił dotychczasową spółkę joint venture w spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością. 

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...