Goodyear na MAX

Nowa gama FUELMAX przeznaczona do transportu długodystansowego oraz KMAZ – regionalnego spełnia wymogi europejskiego ustawodawstwa dotyczącego m.in. opon zimowych, a także nabywców dążących do obniżenia kosztów.

Zdaniem Goodyeara spośród kryteriów decydujących o zakupie nowych opon 77% stanowią opory toczenia, a 76% – przebieg. Wyraźna przewaga czynników ekonomicznych wynika m.in. z rosnących cen paliw, myta, a ostatnio zbliżającego się Euro-6. Nowe normy czystości spalin stanowią wyzwanie głównie dla producentów ciężarówek zmagających się ze zużyciem paliwa, kosztami obsługi filtra cząstek stałych oraz wzrostem ciężaru pojazdu, który notabene wymusił zwiększenie nośności opon przedniej osi z 7,5 do 8 t. Przyrost masy powodują komponenty systemu oczyszczania spalin znajdującego się w pobliżu silnika, a więc z przodu pojazdu. Goodyear ongiś sprostał nie mniejszemu wyzwaniu, konstruując opony przeznaczone dla księżycowego łazika, a jak poradził sobie z bieżącymi problemami ziemskiego transportu samochodowego? Premiera nowej generacji opon dla samochodów ciężarowych odbyła się w Mediolanie.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...