MB Arocs 4148 K

Arocs posiada wiele cech, predysponujących go do pracy w trudnym terenie pod pełnym obciążeniem.                                                                               

Na twardej nawierzchni jednostka napędowa po raz kolejny ujawnią oblicze paliwooszczędnej, w czym pomaga jej PowerShift przełączony z off-rod na tryb Eco. Automat oszczędzając paliwo często przechodzi do jazdy z rozłączonym napędem. Bez ładunku na trasie Warszawa Kraków rozwijając chwilowo prędkość 80km/h, do której przełożenie w mostach napędowych nie jest optymalne 15-tonowyAros spalał ok. 29l/100 km. Budowlańcom operującym głównie na krótkich dystansach pomiar niemal autostradowy niewiele powie, niemniej na tej samej trasie Actros wywrotka o podobnej konfiguracji spalał ok. 31, a 8x8 33 l/100 km. Pozostaje pytanie o wpływ DPF na przebieg eksploatacji w warunkach budowlanych. Ręczne załączanie procesu regeneracji filtra będzie prawdopodobnie następować częściej niż w transporcie długodystansowym. Zazdrościć trakerom? Komfortowa kabina, zautomatyzowany, PowerShift ma już każdy użytkowy Mercedes. Podwójne wspomaganie w układzie kierownicy tylko Arocs.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...