DAF-y w pełnej krasie

Silnik MX 11 jest jedną z najważniejszych pozycji w specyfikacji nowego modelu CF Euro-6. Zmodernizowany LF ma zupełnie nowe podwozie, pozwalające mu konkurować w segmencie 8-19 t DMC.                                                 czytaj Jednostka napędowa MX11 koncernu Paccar o pojemności skokowej 11 l należy do najnowocześniejszych w swojej klasie tak pod względem budowy, jak i parametrów użytkowych. Nowy silnik DAF-a został skonstruowany specjalnie na spotkanie z normami Euro-6, a więc bez kompromisów z żywotnością, długością okresów międzyobsługowych (nawet 150 000 km) oraz ciężarem własnym. Niski ciężar stanowi ważny czynnik osiągów nowego modelu, CF, który znajduje zastosowanie w wielu sektorach transportu samochodowego: od pojazdów komunalnych, przez budowlane, aż po transport międzynarodowy. W swej koronnej specyfikacji, czyli jako dwuosiowy ciągnik siodłowy przystosowany do ciągnięcia naczepo cysterny, nowy CF okazuje się lżejszy o od swego poprzednika (z silnikiem Euro-5) o blisko 120 kg.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...