Carrier lżejszy i wydajniejszy

Czy agregat chłodni musi ważyć tonę? Już nie, a w dodatku specjalizacja postępuje i urządzenia do schładzania ładunków dopasowują się do zmieniających się potrzeb rynku.                                         

Po wprowadzeniu Vectora 1950 i 1550 (obydwa w wersji z napędem elektrycznym e-Drive) Amerykanie i Francuzi (bo ośrodki rozwojowe są i w USA, i w Lyonie) skierowali się w stronę tego segmentu transportu, który ma duże wymagania, a zarazem szybko się rozwija. To przewozy dalekodystansowe w Europie nastawione na maksymalną obniżkę kosztów. I opracowano najnowszy produkt rodziny Vector nazwany 1350.

Jest on połączeniem dwóch najlepszych technologii znanych z modeli Maxima i Vector. W uproszczeniu, ludzie z Carriera mówią: „Wzięliśmy dół z Maximy i górę z Vectora”. Skutek – dostajemy jeden z najlżejszych agregatów na rynku, ważący tylko 643 kg (wersja 1950 waży ponad 900 kg), czyli jest o 17% lżejszy od konkurencji. Potrzebuje o 27% mniej czynnika chłodniczego i zużywa o 30% mniej paliwa! To się da przeliczyć na ok. 7000 euro zaoszczędzone w ciągu 10 lat na paliwie.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...