Rasowy LF Euro-6

Bogata oferta podwozi w dużej mierze jest zasługą układów napędowych skonfigurowanych do poszczególnych grup wagowych modeli.        

Jednym z ważniejszych elementów nowego LF-a jest zasadniczy układ hamulcowy sterowany przez EBS3 (trzeciej generacji). DAF najdłużej z europejskich producentów pozostawał przy tradycyjnym sterowaniu, by obecnie wejść w najwyższe standardy spotykane w tego typu układach. Spory technologiczny przeskok został okraszony integracją z hamulcem silnikowym, występującym w jednostkach PX 5 i PX7. „Endurance Brake Integration” – tak nazywa się ta integracja, polegająca m.in. na automatycznym zamykaniu przepustnicy wydechu po naciśnięciu pedału hamulca. W tej współpracy ma swój udział turbosprężarka VGT regulująca przepływ gazów. Wprowadzenie EBS3 otwarło drogę dla ESP, które jednak pozostaje wyposażeniem opcyjnym.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...