NOx-y z Grupy Azoty

Mocne uderzenie zespołu Chemia w warszawskim Hard Rock Caffe 29 listopada ub.r. towarzyszyło wejściu na rynek nowego, własnego produktu Grupy Azoty, kierowanego dla transportu.

 NOX-y to nowa marka własna tej grupy dla wodnego roztworu mocznika 32,5%, znanego pod nazwą AdBlue. Konsolidacja wokół Grupy Azoty trzech polskich producentów mocznika – uczestników polskiego rynku AdBlue, stała się inspiracją dla wprowadzenia NOX-y jako marki własnej. Motyw motyla i zastosowana kolorystyka symbolizują ekologiczny charakter produktu, a droga obrazuje kierunek dążenia producenta, czyli czyste, przyjazne dla otoczenia środowisko.

Przypomnijmy, zgodnie z wytycznymi Unii Europejskiej zapisanymi w Białej Księdze w ciągu 15 lat normy dopuszczające emisje spalin przez samochody kolejno wyznaczały kierunki tak użytkownikom, jak i producentom samochodów. Rok 2000 – Euro-3 to dopuszczalny poziom NOx (mg/kWh) na poziomie 5000, 2005 – Euro-4 – to limit 3500, 2008 – Euro-5 – to już 2000, a obecny 2014 rok to poziom 500 jednostek.  

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...