Kamaz dla leśnictwa

Jednym z takich segmentów, w którym chce teraz mocniej zaistnieć Kamaz Polska, jest leśnictwo. Firma zamierza mu dostarczać specjalizowane i specjalistyczne uterenowione i terenowe podwozia 2-, 3- oraz 4-osiowe w różnych układach napędowych, zaczynając od 4x4, a kończąc na 6x6 i 8x8. Podwozia te, w zależności od ostatecznej kompletacji, mogą być wykorzystywane do transportu dłużycy bądź drewna stosowego.

Od ciężarówek użytkowanych przez sektor leśny wymaga się przede wszystkim zachowania kilku podstawowych atrybutów. Po pierwsze – muszą być one niezwykle wytrzymałe na eksploatację w trudnych warunkach drogowych. Ponadto podwozie dla leśnictwa musi wyróżniać się odpowiednio dużą ładownością, rzędu przynajmniej 10 000-15 000 kg, co realnie oznacza stosowanie modeli z kategorii tonażowej ciężkiej. Wreszcie – konieczność montażu silników o relatywnie dużej mocy i wysokim maksymalnym momencie obrotowym jest nieodzowna, by zapewnić wielotonowemu, w pełni załadowanemu zestawowi odpowiednią dynamikę. 

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...