Gotów na 250 ton i Euro-6

Nowy SLT zbudowany na podwoziu Actrosa lub Arocsa z rzędowym, 15,6-litrowym i turbozespolonym silnikiem oraz turbosprzęgło-retarderem należy do najnowocześniejszych rozwiązań techniki motoryzacyjnej.      

Actros SLT solo waży ok. 12 ton, natomiast Arocs SLT w podobnym wykonaniu ok. 14 t. Różnice wynikają głównie z budowy podwozi, wśród których podwozie Actrosa przystosowane jest do długodystansowego transportu drogowego, natomiast podwozie Arocsa do przewozów na krótszych dystansach oraz w terenie. Główne założenia przesądziły kwestie doboru kabin oraz rozstawu osi. Arocs wyposażony w resory piórowe o konfiguracji podwozia podobnej do Actrosa z resorami pneumatycznymi ma od niego krótszy rozstaw osi, uzyskując mniejszą średnicę zawracania. Kabina Giga Space dostępna jest tylko na podwoziu Actrosa, ale Arocs z niższą kabiną StreamSpace lub BigSpace może być wyposażony w przedni napęd.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...