Większy Transit

Kiedyś Ford zasłynął z tego, że Transita wyposażał w napęd na przód lub tył, do wyboru. Teraz nadszedł czas na kolejne śmiałe decyzje.            

Z czterech pokazanych już nowych pojazdów użytkowych Forda (dwa w seryjnej produkcji) ten największy wyraźnie odróżnia się od mniejszych braci. I wielkością, i wyglądem. I o to pewnie chodziło, bo dla części użytkowników Transit był dobrym, niezawodnym, ale niedużym i lekkim samochodem. Fakt, największy Transit Jumbo mógł zmieścić niespełna 14,3 m3 towaru, ale ważącego do 1300 kg. A na ładownię średniego vana wchodziły tylko trzy palety.

Nowy Transit, który wchodzi na linię produkcyjną fabryki w Kocaeli, a wkrótce i w Kansas, i w Jełudze, w Rosji, ma nie tylko wysunięty mocno grill z bardzo charakterystyczną ciemną maskownicą, ale jest odczuwalnie większy od poprzednika. Średnio o 11%.

Czy to będzie furgon z przednim, tylnym czy dwuosiowym napędem, może mieć dwa rozstawy osi i trzy długości nadwozia, a dwie wysokości dachu. W sumie – pojemność jest teraz większa o 1 m3, bo maksymalna wynosi 15,1 m3.

 

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...