Actros, Citan i klasa C…

Wprawdzie wyniki Mercedesa w Polsce nie poprawiały się w ub. roku tak szybko jak w całym koncernie światowym, ale w wielu segmentach były naprawdę dobre.

                                                                                                                      czytaj więcej…

W segmencie dostawczym sprzedano 4213 pojazdów, w tym aż 495 nowych małych dostawczych Citanów. Dyrektor zapowiada wzrost sprzedaży zarówno w klasie Citana, jak i w większych Vito i Sprintera.

W klasie ciężarowej, która ma nowego szefa Przemysława Rajewskiego, sprzedano 2913 pojazdów, co oznaczało, że Polska jest dla Mercedesa 4. rynkiem w Europie. Bardzo wyraźnie poprawiła się sprzedaż ciągników siodłowych (2203), a to dzięki nowemu Actrosowi. Ponieważ gama ciężarowa została uzupełniona o terenowe Arocsy i dystrybucyjne Atego Euro-6, jest podstawa, by liczyć na dalszy wzrost.

Tak jak w ub. roku, tak w bieżącym MB chce zdobywać klientów, udowadniając  rekordowo niskie zużycie paliwa, np. w programie ECO bestia. Do nowoczesnych samochodów organizacja dodaje coraz lepszą pracę sieci serwisowej, która np. wydała już 25 tys. kart klienta i przeprowadziła współzawodnictwo warsztatów w programie „Aftersales Team”.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...