Siła dwóch brandów

Ponad rok temu ogłoszono integrację marek Volvo i Renault, czyli operację bezprecedensową w branży. Co się działo i co dzieje się teraz w sprawie integracji marek i firm?

– Proces uległ pewnemu przyspieszeniu jeszcze w ub. roku, jesienią, bo początkowy plan zakładał działanie dwóch odrębnych firm, a w listopadzie nastąpiło połączenie Volvo Polska i Renault Trucks Polska. Jest więc jedna spółka, a dwa brandy. Działy sprzedaży obu marek zachowały odrębność, natomiast pozostałe działy pracują na rzecz obu brandów. Korzystamy z doświadczenia i najlepszych praktyk obu silnych marek, czerpiemy siłę z synergii niebieskiego i czerwonego brandu.  

A wizualnie, co się zmieniło dla klientów?

– Punktów serwisowych Renault nie ubyło, a wręcz ich liczba się zwiększyła, przybyło 11 punktów obsługujących dwie marki. Zatem pojazdy Renault można kupować w tych 11 placówkach i jak dotąd w koncesjach Renault. Formalnie więc sprzedażą zajmuje się ponad 20 stacji Renault i 11 placówek dwubranżowych. 

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...