Efektywne wejście Fuso

Canter, dotąd znany głównie z wysokiej ładowności i zwrotności, w wersji Euro-6 ukazuje się jako nowoczesna ciężarówka z wydajnym układem napędowym.

                                                                                                               

W gronie Euro-6 znalazł się najnowszy model oznaczany symbolem 9, którego DMC sięga 8,55 t, a ładowność nawet 5995 kg. Imponujące w tej klasie pojazdu parametry zostały osiągnięte z zapasem, a to m.in. dzięki konstrukcji ramowej podwozia oraz zastosowaniu osi o nośności 3,1 i 6 t. W układzie zawieszenia najcięższej z odmian Cantera wykorzystano wzmocnione resory piórowe, natomiast pedał hamulca o dłuższym skoku (przełożeniu) generujący wyższą siłę na zaciskach hamulcowych. Wzmocniono także skrzynię biegów, stosując łożyska o wyższym indeksie nośności. W standardzie modelu 9-tonowego zamontowano 6-biegowy Duonic oraz przekładnia główna o przełożeniu i=5,17 zamiast i=4,875 występująca w modelach 7,5-tonowych. Dziewięciotonówka wyposażana jest w kabinę typu C (komfort).

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...