Renault Mascott 160 dCi 16

Kabina sypialna na podwoziu vana to duże wyzwanie konstrukcyjne, ale także korzyści, takie jak: obniżenie kosztów paliwa, zwiększenie prędkości maksymalnej oraz wyższy standard pracy kierowcy.                                                        

Firma Spojkar ze Zbylitowskiej Góry pod Tarnowem od 1990 r. zajmuje się produkcją i montażem tzw. pakietów aerodynamicznych dla nadwozi samochodowych. Od 2000 r. wytwarza różnego typu kabiny sypialne montowane na dachu, dzięki którym zdobyła popularność na rynku pojazdów użytkowych. Sprzedano ponad 7 tys. tych kabin. Klasyczny „Spojkar” doczekał się podwyższonej wersji (z 88 do 98 cm) o nazwie „Elka”. W produkcji kabin firma wykorzystuje technologię kompozytów poliestrowych wzmocnionych włóknem szklanym. Wnętrza kabin posiadają termiczną izolację w postaci pianki tapicerskiej o grubości 2 cm oraz materiału obiciowego z 2-mm podbitką.

 

Zużycie paliwa Renault Mascott 160 dCi przy prędkości 90km/h [l/100 km]

(„PT” 10/2008)

kabina sypialna Spojkar

spoiler dachowy Spojkar

bez osłon

zużycie paliwa

temperatura powietrza [oC]

zużycie paliwa

temperatura powietrza [oC]

zużycie paliwa

temperatura powietrza [oC]

10,78

27

11,38

30,4

13,62

27,2

 

 

Zużycie paliwa Renault Master 150 dCi z kabiną Spojtrak [l/100 km] (PT 5/2014)

90

120

zużycie paliwa

temperatura powietrza [oC]

zużycie paliwa

temperatura powietrza [oC]

9,66

11

14,3

12

 

 

 

Zużycie paliwa Renault Master 150 dCi z kabiną Spojkar [l/100 km] (PT 5/2014)

90

120

zużycie paliwa

temperatura powietrza [oC]

zużycie paliwa

temperatura powietrza [oC]

10,46

9

15,7

12

 

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...