Arocs 3251 made in CTT

Specjalne podwozia stanowią 20% produkcji firmy Mercedes-Benz, stanowczo za dużo, aby mogły być montowane na tych samych liniach, na których powstają ich standardowe odmiany.                                                                       

Fabryczne przeróbki, których dokonuje się w Molsheim, posiadają pełną dokumentację techniczną, dzięki czemu wszystkie pojazdy stąd wychodzące ujęte są w katalogach części dostępnych w autoryzowanych serwisach Mercedesa. Zakup specjalnego podwozia niczym nie różni się od zakupu klasycznej jego odmiany (jedna faktura, gwarancja). W CTT odbywa się ostatnia faza produkcji ciągników SLT przeznaczonych do najcięższych odmian transportu. Tu produkowana i montowana jest tzw. wieża oraz specjalny zderzak-sprzęg. Pięcioosiowe podwozia Arocs, takie jak np. 10x4/4 z tylną skrętną i podnoszoną osią, zamawiane są pod zabudowę wywrotek, a także betonomieszarek (Szwajcaria, Holandia), pomp betonu (Niemcy). Jedno z zamówień dla pól naftowych (Chiny) obejmowało 4-osiowe podwozia o rozstawie osi 7,2 m.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...