50 lat w Tramagal

Canter, także w wersji z napędem hybrydowym, produkowany jest w portugalskiej fabryce, której biura konstrukcyjne znajdują się w japońskim Kawasaki.

W fabryce zatrudnionych jest obecnie 312 pracowników. Praca odbywa się na jedną zmianę ze średnią wydajnością 20 pojazdów dziennie. Na miejscu wykonuje się m.in. spawanie i malowanie kabin, a także kompletny ich montaż. Montowane są również osie, przekładnie główne, ramy wraz z elementami zawieszenia. Silniki i skrzynie biegów dostarczane są z zewnątrz. Połowa części wykorzystywanych do produkcji Cantera pochodzi z Japonii. Należą do nich m.in. wytłoczki kabin, elementy wyposażenia wnętrza, skrzynie biegów. Reszta dostarczana jest przez europejskich kooperantów. Silniki np. pochodzą z FPT (Fiat Powertrain Technology). Elementy układu hybrydowego łącznie z dwusprzęgłową skrzynią biegów Duonic dostarczane są przez Mitsubishi Motors (Japonia).

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...