Trafic bez garbu

Po 16 latach produkcji i sprzedaniu 1,6 mln egzemplarzy Renault pokazuje najnowszą, 3. generację dostawczego Trafika, wytwarzanego równolegle z Oplem Vivaro.                                                                                              

Trafic stracił swój charakterystyczny garb nad głową kierowcy, znak charakterystyczny 1-tonowej furgonetki produkowanej w dwóch fabrykach, a sprzedawanej pod czterema różnymi markami.

Poza uspokojoną linią dachu nad drzwiami widzimy podłużne a nie pionowe klamki i odwrócone przetłoczenie na drzwiach kabiny. Dawniej opadało ono w kierunku przodu, co dawało wrażenie dynamiki, teraz przetłoczenie opada ku tyłowi. Tył nadwozia jest niemal identyczny jak dawniej, co producent podkreśla z zadowoleniem, bo wielu użytkowników Trafika może przenieść np. wyposażenie specjalistyczne do nowego wozu.

Trafic/Vivaro jest od lata br. większy i pojemniejszy, ale… znacznie bardziej oszczędny.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...