Ducato 6

Po wielkich sukcesach poprzednich generacji nowe Ducato chce utrzymać poziom. A nawet poprawić dominującą pozycję pojazdu w Europie.                     

Budowa Ducato 6 nakierowana była na poprawianie jakości, wydajności paliwowej i  dodaniu nowych technologii. Także tych dotyczących bezpieczeństwa.

Więc choć wygląd przodu samochodu, przez znakomitą większość oglądających  oceniany jako dobry i lepszy niż poprzedni, jest ważny, istotniejsze jest to pod spodem. Mianowicie, że w ciągu kilku minut można wyjąć nowe lampy (2 śruby), odkręcić grill i wzmocnienie środkowe za nim, a wtedy zyskać pełny dostęp do silnika. Nowy zderzak ze stopniem umożliwiającym czyszczenie szyby jest czteroczęściowy, a zatem w razie stłuczki tańszy w naprawie. Inaczej rozwiązano odprowadzenie wody z podszybia, co było jedną z bolączek Ducato, inaczej uszczelniono szybę, ale i górne mocowanie MacPhersona. „Mokre” elementy, czyli płyny ułożono z prawej strony komory silnika, by nie mieszały się z wrażliwymi, suchymi, takimi jak choćby nowa skrzynka ECU.

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...