Jaka jest struktura własnościowa EWT?

– Jesteśmy z żoną właścicielami w udziale 50/50. Poza tym wraz z rodziną posiadam 33% udziałów Schmitz Cargobull AG. Właścicielami firmy są trzy rodziny, w tym dwie o nazwisku Schmitz. Ostatnio nastąpiła zmiana generacji w firmie, Andreas Schmitz wszedł do zarządu, a ja do rady nadzorczej. Andreas nadzoruje wielki i ważny projekt w Chinach, gdzie powstaje fabryka we współpracy z Dong Feng.

Mówi się, że naczepa to prosty pod względem konstrukcyjnym pojazd, ale jak to wygląda w kontekście opieki serwisowej nad flotą kilkudziesięciu tysięcy pojazdów w Polsce?

– Faktycznie, naczepa to nie rakieta lecąca w kosmos. Ta prostota wywołuje pewien problem, bo gdy konkuruje się z innymi, to chcąc się od nich odróżnić, przy tak nieskomplikowanym pojeździe musimy przechodzić do detali.

Z obsługą naczep jest ten problem, że pracują one bardzo ciężko dzień i noc, robią więcej kilometrów niż ciągniki, są codziennie otwierane, załadowywane, rozładowywane, uderzane wózkami itd. Dla klientów naszych klientów, czyli dla zleceniodawców, naczepa jest ważniejsza od ciągnika, bo od jej stanu zależy jakość towaru, szczególnie gdy jest nim żywność. 

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...