Dostawcze Daily miało od dawna tę zaletę, że było mocne, nadawało się do przeciążania, a jednocześnie miało dynamikę dzięki mocnym silnikom. Miało też kilka słabszych stron, które w najnowszej, 3. generacji znikają…                    

Samochód został poddany tak wielu zmianom, że już od dawna nie pamiętamy takiej terapii szokowej. Daily ma być jeszcze bardziej podatne na obciążenia, znacznie bardziej wygodne dla kierowcy i wyraźnie opłacalne dla właściciela.

Dodano nowe rozstawy osi, by klientowi łatwiej było dobrać wymiar dla siebie. Teraz  rozstaw zaczyna się od 3,0 m, przez 3,5 do 4,1 m dla furgonów, a podwozia mają 6 rozstawów, od 3 do 4,7 m.

Nowe zawieszenie przednie wytrzymuje teraz 1900-2500 kg (zależnie od wersji). Przekonstruowano całe nadwozie wersji furgonowej, tak by było sztywniejsze, ale i żeby dało się je połączyć z ramą w sposób podnoszący komfort. Obniżono dzięki nowej tylnej osi tył pojazdu o 55 mm, co wpływa także na charakterystykę. Aż 80% części składających się na nadwozia jest nowych.                  

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...