Sprinter 313 DoKa

Nasz testowy Sprinter miał długi rozstaw osi 4325 mm, co oznaczało, że za wydłużoną kabiną zabudowano platformę o długości 340 cm o pow. ładunkowej 6,9 m2.                                                                                                               

Dla kierowcy częściej jeżdżącego zamkniętymi furgonami przesiadka na podwozie ze skrzynią może kojarzyć się z pogorszonymi warunkami jazdy. Tak co do hałasu,  prowadzenia, jak i gorszego pokonywania nierówności. Więc tu zaskoczenie: podwozie to zachowuje się wręcz idealnie! Oczywiście, po części wynika to z kategorii wagowej 3500 kg, pojedynczych tylnych kół i zawieszenia na 2-piórowych resorach.

Jednak najprościej mówiąc, Sprinter prowadzi się jak furgon, czyli cicho, bez żadnych praktycznie odgłosów dochodzących z zawieszenia, bez kołysania na nierównościach.

Jest naturalnie możliwe, że przy przeładowaniu skrzyni taka charakterystyka się zmieni i pogorszy, ale za eksploatację odpowiada każdorazowo użytkownik…

Wróć
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...